Wednesday, April 16, 2008

Sejuk...



Salam...

Penat membebel pada pengurusan yang ntahapahapa....aku buat keputusan drastik....ajak kawan sepemakanan di ofis utk mengikuti aku ke satu tempat. Tempat untuk perabiskan duit yang ade. Setelah puas meronda dari kedai ke kedai...habis diterjah, dan diteroka, maka satu keputusan telah diambilkira. hehehhe...aku telah menambah bilangan peralatan elektronik yang ntah bilangan ke berapa...penyaman udara aka aircond...jenama panasonic e-ion...padan muka aku...bersedih sangat dan mengikut perasaan sangat maka duit simpanan pun abis jugak...hihihi..


Semuanya gara-gara aku tak dapat pindah. Waaaaaaa......sedihnya...kesian si dia kat sana. Perancangan yang dibuat selama ini terpaksa ditangguhkan. Penat berangan nak beli rumah n perabot, tempat persinggahan sementara selagi bernyawa bersama yang tercinta.....tp nampaknya terpaksalah tangguh dulu semua perancangan yang dibuat...nak buat macamana..belum ade rezeki. Tp pelik la...nape reason aku nk berpindah tidak diterima...huhu..reason kahwin tak cukup kuat ke...? Pelik...pelik...
Apa-apa hal pun...sejuk....duhai aircond...sejukkanlah badan yg sedang kemarahan ini... :D



5 comments:

Qimy said...

alaa ciannya dia...takpe takpe, org yg sabar tu Allah janjikan kegembiraan juga akhirnya...buat ingatan utk diri aku sendiri jugak...:p

take care.

Marriatyi Morsin said...

klhihi...nak buat mcmn...ko nk tau ape komen pengarah aku ckp dlm borang pertukaran tu...? "Perkhidmatan masih diperlukan"..perggggghhhh...marahnya aku...buat penat aku nangis dpn dia jek :<

Marriatyi Morsin said...
This comment has been removed by the author.
Qimy said...

dugaan hidup ni kan, kekadang buat kita kalah ngan airmata...kekadang buat kita kuat...tp kebykkannya buat kita lupa pd hikmah si pencipta...

sama2 laa kita tabah kan mity, all the best in your life!

Marriatyi Morsin said...

tq Qim...klu ikutkan hati...aku rasa mau aku bakar tmpt keje aku skrg ni...tp nasib baik aku masih waras lg...betul kan TUHAN MENGUJI...?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers