Wednesday, May 28, 2008

air mineral 1.5 L dan limau 5 biji


hihihi...malam smlm tepat pukul 8.45 malam (27 mei 2008) aku gi rumah mak ngah nab ( slps buat appoinment pd siang hari)...bersama kawan ku si bulat julia...:D

Tujuannya cuma satu...berurut...hihiihi...ini la first time aku gi urut tradisional...selama ni pun gi berurut thai (alaaaa....yg slalu buat ekspo kat shopping complex tu)...tu pun urut tapak kaki je...

Tp yg ni lain, aku bawa hajat yg besar...maklum la dh 6 bulan kawin tp blum ade 'rezeki' lagi. mlm smlm pertama kali aku bg org luar sentuh tubuh aku...hihihi...geli beb...tp julia lagi best...abis semua angin2 dia kluar...banyak giler angin kat badan dia...lawan berangin dgn mak ngah nab tu jugak :D

Habis berurut, air mineral n limau tu dijampi n didoa..yg aku dgr selawat atas junjungan yang mulia Nabi Muhammad s.a.w, dan ayat2 lazim...xde pulak ku dgr jampi serapah yg mengarut...air tu disuruh minum...slps 3 kali selawat atas nabi...limau pulak utk buat mandi selama 5 hari...ni cuma ikhtiar yang termampu...
InsyaALLAH ade rezki ada la....Amin...


2 comments:

Qimy said...

aku doakan kesejahteraan ko mity!! semoga cepat jd mummy...hehe..

Marriatyi Morsin said...

Thank u Qim...
aku pun doa mcm tu jugak...cuma xnk terlalu mengharap la...takut aku sedih nnt :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers