Friday, June 20, 2008

Happy 32nd Birthday Sayang...






19 Jun 2008...genap 32 yrs umur hubby kesayangan. Sebenarnya tak tau nk belikan hadiah apa utk hubby... Tapi dulu hubby pernah cakap nk sesuatu...tapi bila tengok banyak baju kerja hubby yang dh lusuh, terfikir utk hadiahkan baju kerja je...hmmmm...fikir punya fikir lama2 kata putus telah dibuat...

Cepat2 bersiap (sbb risau hubby balik kerja awal), pastu terus pergi shopping complex. Pastu beli hadiah apa yang patut n sebiji kek Season yang yummy...Balik rumah, saja je letakkan hadiah tu tersorok tepi katil, saja nak surprise hubby.

6 pm, si dia balik dari office, hubby masuk bilik macam biasa. But he noticed kek tu...senyum lebar dia. Tetiba hubby nampak kotak hadiah tu. He was very shocked...kotak kek letak tepi, kotak hadiah dicapai dulu. Dengan rasa tak sabar, hubby cuba buka kotak tu, tapi apa daaaa...gabra punya pasal, reben atas kotak pun xdpt dibuka. So, dengan pertolongan aku, hubby dapat buka kotak hadiah tu....teng teng teng...menjerit hubby bila nampak PS2 satu set beserta cd2 nya. Tanpa buang masa, terus hubby pasang PS2 tu n try main...hihihi...gembira nampak hubby gembira. Aku pun layan main dengan hubby sambil makan kek. Hubby pulak hadiahkan gitar utk diri sendiri hehehe...
Malamnya, dinner kat luar. Hubby blanja makan. Rasa puas nmpk hubby gembira sambut Hari Lahir ke-32 dia tu. Sayang hubby sangat. Doaku agar hubby menjadi seorang suami yang soleh.

6 comments:

Qimy said...

mity! hehehe tahun ni sume husbands dpt electronic game..paie dpt PSP, hubby ko lak dpt PS2 :p

semoga diberkati umur utk keluarga yg bahagia, insyaAllah.

Marriatyi Morsin said...

tq Qim...
sbnrnya aku mmg xtau nk bg dia ape...baju tu common sgt la...perfume mmg dia xpakai sgt (perfume hntrn hari tu pun jarang2 sgt dia guna), wallet dia dh ade dua (tp kosong ke2-2 nya :P),handphone dia ade 3, so ape lg nk bagi...? hihihi...smlm teman dia main sampai pukul 1 lebih pagi..huhu...addicted la pulak dia nih...

Qimy said...

pasni jgn lupa bli resident evil..aku menggila main RE masa memula aku bli PS yg awal skali dulu3, kotak warna kelabu yg gabak tu! hehehe...skrg dah leh buat collection PS, PS1, PS2, PSP..paie lak tgh usha PS3 kat sini..abis lah! ntah bila nak main...

Marriatyi Morsin said...

kat cni blum ade ps3 lg...xtau la bila nk ade. tp aku rasa kat kl nun dh ade kot...xpe la...yg ade ni pun dh cukup la...hihi...RE? aku takut la...hubby aku plak suka bola. aku? main yg budak2 punya je la. pacman, transformer...hihi...oppsss, jumper lg satu...payah la nk control joystick tu, button pon sama. aku pakai tekan je mana2 asal aku dpt lawan opponent tu. hahahha

Anonymous said...

Smoga rahmati kehidupan dengan kesihatan, kebahagian dan panjang umur, dilimpahi rezeki smoga sentiasa beroleh keberkatan

Marriatyi Morsin said...

tq Yin...moga kita semua mendapat keberkatan dariNYA...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers