Wednesday, October 8, 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat petang semua...hari ni 8/10/2008, hari raya yang ke-8. Baki cuti raya ade lg 3 hari je lagi...hmmm...raya tahun ni mmg best la...sbb pertama kali menyambut raya sebagai isteri...hihi..dan semua adik beradik berkumpul beraya bersama mak ayah...tu yg best sangat tu.

Cuma yg agak kurang best ialah aku demam dari hari sabtu 27/9 sampai hari khamis 2/10...lama tu aku kena demam. batuk, selsema dan demam panas. so raya ni aku xde la menolong sangat utk persiapan raya kat rumah mak. banyak terbaring je n tolong makan je. suami la yg paling kesian sekali, dia risau je sbb aku x pernah demam macam tu. lgpun kat sini tgh hot musim demam "cikukunya"( aku pun xtau la betul ke x ejaan tu). Alhamdulillah aku x tergolong dalam demam mcm tu...

dan paling seronok ialah aku masih dapat makan rendang n ketupat. Sate adik2 aku bakar pun aku dapat rasa jugak. pastu masih dapat gi shopping baju raya dalam dok demam2 tu...n masih dapat beraya kat rumah sedara mara ayah. n yg paling syok masih dapat duit raya dari mak ayah...hihihi...

gambar raya xde la...semua dalam camera iting...so utk semua Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin utk semua...

6 comments:

Qimy said...

cheh...dpt gak duit raya...x aci ni..cepat la upload gambo wieh....:P

Marriatyi Morsin said...

raya ni xde gambo la...semua guna camera iting...camera somi aku dlm lete dia, pastu masa balik kg tu guna kete aku so xde la camera...muahaha..nnt la aku mintak dr iting pastu aku upload kat cni....aku tau ko nk tgk gmbr adik aku didi n din kan?

Qimy said...

tak kesah la gambo sesape..at least ada gak gambo raya...kalo nak letak gambo mak mentua ko pon ok gak hehehehe...

Marriatyi Morsin said...

hihi..smlm dinner kat luar satu family somi aku...ingat nk amik gmbr tp aku pulak x sampai hati :p wakakakakka

Qimy said...

hahah jahat la ko...amik la..leh aku tgk..baca2kan sket watak melalui air muka harharhar...

Marriatyi Morsin said...

ooo nk kena amik ke? :p
sbnrnya aku yg rasa malu nk amik gmbr tu...nnt dorg kata aku melebih2 plak...baik aku down to earth je :">

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers