Thursday, August 22, 2013

Asam Jawa

Salam hari Khamis.

Pagi lagi saya menulis. Asam jawa ini saya dapat hari Isnin (19/08/2013) baru-baru ini. Didi yang bagi. Suka saya sebab asam jawa ini dari Kedah. Dapat percuma, maka senyum sampai ke telinga. Sebelum balik kerja saya simpan asam jawa dalam handbag. Konon supaya tidak tertinggal dan terlupa untuk dibawa balik ke rumah. Namun sampai hari ini saya terlupa untuk simpan asam ini di rumah. Kiranya sudah 3 hari asam jawa ini menemani saya ke hulu ke hilir pergi dan balik kerja. Macam tangkal pula. Senyum pada diri sendiri kerana terlupa. Harap hari ini saya tidak lupa lagi untuk simpan di rumah balik kerja petang nanti. Atau adakah ia masih menemani saya esok?

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers