Sunday, September 7, 2008

Sakit tulang belikat

Selamat petang semua...puasa x? hihi...

masuk hari ni dah 3 hari aku sakit tulang belikat. xtau la nape. nak kata kurang kalsium, rasanya puas dh aku togok susu anlene la, hl la, vitagen la, minum brand (pati ayam) la....tp still sakit lg...aduh...x selesa betul.
nak mengadu pada suami, tp x jadi sbb xnk dia risau. Hubby tu bukan boleh dgr aku sakit atau x sihat...mula la dia risau semacam je...dh la ddk jauh...x nk la risaukan hati dia...kesian dia...biarlah dia tenang je kat sana...boleh dia buat keje dia dgn senang hati.

puas juga tanya kwn2 klu2 dorng ade idea nk makan ubat ape2. tp semua kata kurang kalsium tu...aduhhhh....
xpe la...balik jhr nnt nk gi klinik la dgn hubby (tu pun klu masih sakit lg)....x pun nk minta hubby belanja belikan vitamin ke ape2 ke....heheheh...kedekut duit betul minah sorang ni...

2 comments:

Qimy said...

sakit otot tu...ko duk ngadap pc aje sape suruh...gi bersenam!!

Maity said...

betul ke? aku mana ddk dpn pc je...aku start kena hr jumaat(mana keje hr tu...sampai la ni masih sakit)
may b betul aku ni kena b'senam...tp hujung mgu aku bersenam tau...kemas rumah sewa aku yg seciput tu...buang sawang, sapu rumah dll...nnt la lps raya aku bersenam tepi pantai...
rumah aku kan dekat je dgn pantai...sambil2 tu makan kopok lekor panas2222.....