Sunday, July 6, 2008

Aku dan Keje

6 Julai 2008 (Ahad), Dungun- Hari ni start dah semester baru. Macam biasa bnyk la amanat2 baru yg disampaikan oleh ketua jabatan aku. Dan macam biasa juga bnyk jugak cerita2 best yang dikongsi oleh kawan2 sekalian.

Aku? Masih bersendu...smlm hubby hntr aku balik sini, tp sampai Kuantan je la sbb xde tiket balik Johor dari Dungun. Aku pulak teruskan perjalanan dari Kuantan ke Dungun seorang diri. waaaaaa......sedihnya...

Azam baru untuk semester ni adalah untuk isi borang tukar tempat keje. Berdoa sangat agar semester baru ni borang berpindah aku disokong oleh pengarah...Amin

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers