Monday, July 7, 2008

Penat

Selamat sejahtera semua...

Hari ni 7 Julai 2008, hari yang sungguh memenatkan. Mana taknya, hari ni hari pendaftaran pelajar baru. Ramai sungguh pelajar baru yg datang mendaftar. Dan yang paling seronok ialah ramai student dari luar Terengganu dan Kelantan....yahoooooooo...dan yang paling syoknya ramai juga student dari Sabah dan Sarawak.

Dalam pada busy membantu dalam pendaftaran pelajar baru ni, kesian tengok ibu bapa yang begitu bersungguh2 membantu mengangkat barang2 anak2 yang nak sambung belajar ni. Harapan agar anak2 ni menghargai jasa ibu bapa ni. Sbb bukan apa, banyak dah kes kat sini or may b kat tempat lain, anak2 bukannya belajar tetapi buat 'kerja lain'. Nauzubillah...

Anyway...good luck semua

2 comments:

Qimy said...

mity teringat pulak aku masa kita daftar kat unitek...time tu mmg besar dugaan dlm hidup aku..mak aku susah payah hantar aku nak tgk aku berjaya....:(((( uwaaaa rindu ibuuuuu!!!

Marriatyi Morsin said...

tu la pasal....aku sampai skrg ni masih t'ingat susah payah mak ayah aku hntr aku blajar. tp aku ni jenis yg x b'syukur kot...bukannya aku nk blajar sungguh2...waaaaaa maafkan maity mak...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers