Tuesday, July 15, 2008

Cik Ti & Cik Cen


Masuk hari ni dah 3 hari aku xleh tdo malam....aduh la...dah la nk kena pi keje, pastu xdpt tdo la pulak...sampai 2-3 pagi baru boleh lelap...

tp kelmarin, mmg mengganggu emosi dan kredibiliti aku...berani betul cik Ti tu masuk bilik tdo aku...menyelongkar bakul sampah berisi tisu muka aku tu...at last aku tdo sambil lampu bilik terpasang...

mmg fobia beb...

ni semua gara2 aku membersihkan bilik belakang rmh sewa aku tu...rupa2nya cik Ti n cik Cen dah buat sarang kat bawah almari buruk dalam bilik tu...aku n housemate pun membuat aktiviti pembasmian la...tp cik Ti tu balas dendam la pulak...ganggu tdo aku...wahai cik Ti and cik Cen...kasihani lah aku n housemate aku...kami tak kacau ko...so jgn la kacau kami...

2 comments:

Qimy said...

hehehe ko ngan laki aku sama aje...takut tikus..

aku pon takut gak..tp x setakut aku pd Cik Li! hahahahha

Marriatyi Morsin said...

takut woo...dia panjat2 tingkap lagi...aku seriau nk tdo...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers