Tuesday, November 25, 2008

Happy 1st Anniversary to ME n HUBBY




25/11/2008...genap setahun usia perkahwinan aku dgn suami aku yg tercinta Danial Hafiz Ling b. Abdullah. Alhamdulillah...pejam celik pejam celik, gaduh baik gaduh baik akhirnya sampai juga tarikh setahun ni. Tp sedih la jugak sbb xdpt celebrate sama2 yg tersayang. Nasib baik mgu lps aku balik. Pastu jalan2 sama2 dgn hubby, makan kenny rogers n dpt hadiah baju dr hubby...tp still sedih gak....waaaa

Rindunya nk jumpa. Rasa mcm nk suruh hubby dtg je mgu ni. Tp 2 mgu berturut2 hubby dtg cni. Kesian pulak kat dia. Lgpun hujung2 bulan ni dia bz nk siapkan report keje dia. Aduiii...tahan je la sampai raya haji nnt. Alhamdulillah dpt cuti dr hr jumaat-selasa. 5 hari tu...yeayea...

Buat sayang....moga cinta kita berkekalan selamanya.
"Ya ALLAH, terima kasih di atas segala nikmat yg Engkau berikan padaku dan suamiku. Perkukuhkanlah ikatan cinta kami dan perdalamkanlah cinta kami terhadapMu. Hanya kepadaMu aku memohon pertolongan." Amin

hmmm xde gmbr baru la nk upload...ni nk bg gmbr hubby aku masa shopping2 dlu. Tgk mcmn dia bw troli tu...cute kan?






2 comments:

Qimy said...

happy anniversary budak! semoga berkekalan hingga akhir hayat, insyaAllah.

hehe comel gaya laki ko bawak troli..sabo ye tunggu raya aji...

Marriatyi Morsin said...

Qim...aku rindu nk balik ni...x sabar nk balik kamis dpn...waaa...aku kena pi kursus pulak sabtu ahad ni...aduiii dh nk exam pun ade kursus lg...bosan aku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers