Wednesday, December 3, 2008

Macam mana nih..?


Salam sejahtera semua...selamat petang....cuaca pd hari ini agak cerah...dah banyak hari hujan lebat. Doa2 moga cuaca cerah hingga esok sbb esok nak balik johor...cuti raya haji 5 hari tu...maklumlah kena drv sorg2...so mmg mengharap sgt cuaca cerah...Amin...


ok, motif sebenar aku menulis log hr ni sbb aku mempunyai masalah nk upload gmbr. Sbnrnya ade cerita utk dikongsi bersama anda2 semua, tp disebabkan xdpt nk upload gmbr dr camera ni, so aku tangguhkan dlu la...ni semua gara2 aku tambah ram notebook aka laptop comel aku ni. pastu aku suruh kawan aku upgrade mana2 yg kurang. Maka kawan aku yg pro ni (lps kebenaran aku) dia pun format la notebook aku nih(lps aku pilih mana2 fail yg aku perlu)....so dengan rasminya notebook aku ni berubah wajah n menjadi laju wakakakakaka...


tp tu la...bila dh laju tp xdpt nk upload gmbr dr cerita yg aku nk tulis dlm blog ni, mmmmmmm mcm hampeh jugak...xpe la...balik jrh ni aku cari installer camera tu. pastu aku update lg yek...


tgu tau kemunculan cerita terbaru aku....hihihi...ok caucincau

2 comments:

Qimy said...

cheh intro pjg lebo..cepat laa..jgn balik raya dulu...:p

p/s: aku ada tag utk ko, dont forget to do tau..homework3!!

Marriatyi Morsin said...

aku nk balik ni...xsabar nk balik kg...ko tag ape pulak ni...? saje je ko nk buli aku yek...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers