Monday, May 25, 2009

Berubah...

Hati sebenarnya hendak menulis banyak perkara. Tapi tak tahu nak mula menulis dari mana. Bila dah tak tahu hendak menulis dari mana, mulalah rasa malas bermaharajalela.

Ada peristiwa menarik berlaku. Semuanya berkaitan dengan blog aku.....heheheh...Malam tu kat rumah mak. Tengah malam, aku dah lena nyenyak. Bila aku terjaga, hubby masih di depan pc dia. Kemudian dia terus cakap "Sayang i dah tambah column visitors dalam blog u". Aku dalam mengantuk, bertukar jadi ceria. Kemudian Hubby tanya password blog ayah sebab lama ayah menyuruh aku menambah column visitors tu. Ye la, ayah hendak tengok berapa ramai yang telah menjengah blog dia. Tapi aku cakap tak tahu...dia kata "tak pe la, nanti kita buat esok". Lepas tu aku sambung tidur.

Keesokan paginya, awal lagi Hubby minta maaf. Aku tanya kenapa. Hubby kata dia dah ubah blog aku. Aku tanya dia ubah apa? Dia kata u tengoklah sendiri. Aku tak la rasa apa-apa yang pelik. Tapi petang tu, bila aku berkesempatan untuk membuka blog aku, waaaaaaaa, blog aku dah berubah warna, dan kedudukan gadget aku semua telah dialihkan dari kiri ke kanan. waaaaaa...hubby kat sebelah siap cakap sori banyak kali. Rupanya Hubby tengah cuba untuk mencipta blog dia sendiri. Dan blog aku dijadikan bahan ujikaji dia. Hahahahaha...sempat jugak Hubby cakap "Rupanya senang je ye nak buat blog. Nanti u add i tau dalam blog u"

Setakat semalam blog Hubby belum ada isi penulisan. Dia sibuk memenuhkan blog dia dengan pelbagai gadget. Hubby siap cakap " Lepas ni u boleh refer kat blog i kalau nak tahu harga minyak naik ke tak (Hubby letak gadget oil crude)". Hehehe...suka pulak aku tengok Hubby beria-ia mencantikkan blog dia itu. Dan sempat jugak aku menasihati Hubby, " U jangan letak banyak sangat gadget nanti lambat nk load blog u tu". Dan aku cuba ubah blog aku untuk kembali ke rupa asal, tapi tidak berjaya. Tak pe la...bertukar pun bertukar la...

4 comments:

Teja said...

En Danial dah de blog??? wa.....bagus2...

p/s : nak letak link kat blog aku gak boleh ke??????

Qimy said...

ahaha aku igt ko yg tuko. :p

aa abis la pasni. sume somi3 sebok wat blog..ko teja, xmo suh kosni wat gak ke? kui3..

Marriatyi Morsin said...

laju je teja yek...xde maknanya...ko pandai ke bc mandarin? ekekekeke....aku pon konpem x phm :p. tp ko nk ltk link dia ltk la..nnt aku bg link dia yek

qim, tu la pasal..aku pon pening dgn rona blog aku yg br nih...hhaha lps ni sruh paie buat blog dia jugak :D

Haikaliium said...

Welcome to BLOGOSPHERE Mr. Danial...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers