Monday, June 22, 2009

33



19 Jun 2009 genap 33 tahun usia Hubby aku. Tiada hadiah yang dapat aku hadiahkan kepada Hubby kecuali sebiji kek. Tapi kek itu pun Hubby yang tolong tempah. Aku cuma hulur duit je. Namun begitu sambutan hari jadi Hubby kali ni aku rasa lebih bermakna buat Hubby kerana mak dia aka MIL aku ada di sini. Sebenarnya hadiah hari jadi Hubby aku dah bagi lama. Seingat aku pada bulan Mac tahun ini. Hadiahnya berupa GPS, yang dah lama Hubby idamkan. Tapi hadiah itu pun bukan aku yang pilih sebab Hubby pesan pada kawan dia.Dan tugas penting aku adalah menghulur duit juga.

Jadi di kesempatan ini aku ingin mengucapkan "Selamat Hari Jadi ke-33 buat Hubby. Moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Moga kasih sayang kita makin erat dan rapat". Sayang Hubby


p/s: Sayang, i ada beli satu buku untuk u. I harap u dapat baca buku tu. Buku tu ada dalam susunan buku-buku yang kita beli bersama tempoh hari. Sayang u....
Posted by Picasa

9 comments:

dhan said...

happy birthday untuk danial...semoga berbahagia selalu...

Marriatyi Morsin said...

thanks rehan...skrg aku countdown birthday aku pulak :D

Qimy said...

hepi besday danial..semoga dilimpahi rahmat yg bekekalan..bila nak wat besday bash ni mity? ;)

Haikaliium said...

happy birthday buat somi maity, mr. danial...kita celebrate sekali ms reu nnti okay?

Marriatyi Morsin said...

qim : thanks...besday bash kemenda...aku ni dok tgu kunci rmh aku x dpt3...x tenteram aku..tp xpe..nnt masuk rmh baru aku buat kenduri bash ok...

chedin: thanks u juga...hopefully dpt join reu tu...(terasa3 mcm xdpt pegi je reu kali ni...kenapa yek?)

dhan said...

akupun maity... cam ada aral jer... tp aku nk pg... yg plg penting nak bertingkap ngan korang.... rindu beb...

Marriatyi Morsin said...

ntah nape aku rasa mcm x excited sgt utk nest reu..nape yek...btul3 terasa mcm aku xdpt pegi...waaaa

Teja said...

Happy besday En Danial...semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan diberkati Allah hendaknya...

Marriatyi Morsin said...

thanks teja...heheheh aku yg melebih2...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers