Monday, June 8, 2009

Bekerja tapi tidak bekerja

Hari ini hari pertama bekerja selepas cuti seminggu. Sampai opis, perkara pertama yang dilakukan adalah mencari surat-surat atau memo atau apa-apa pesanan penting. Hmmm ada 1 surat panggilan untuk kursus awal Julai nanti dan juga slip gaji. Kemudian pegi breakfast. Usai breakfast..toleh kiri toleh kanan, tak ramai orang kat opis sebab ramai yang kena pegi kursus. Opis kosong. Student takde. KJ meeting. Aku? Hmmmm kebosanan betul. Ha! hari tu aku ada bercerita pasal kena mengajar semester pendekkan? Aku tak jadi mengajar. Bukan kehendak aku. Jumaat 2 minggu lepas, KJ maklumkan pensyarah jabatan lain take over kelas aku tu. So secara official aku tak mengajarlah. Baru hari pertama aku dah kebosanan, nak start cari isi mengajar untuk sem depan takde silibus pulak. Huuu jadinya aku bekerja sambil melahu...Opis dilanda geruda




Free Signature Generator

2 comments:

sherin said...

slalu keje kuat..ni time rehat la...;)

Marriatyi Morsin said...

sherin bosan betul la kat opis ni...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers