Tuesday, June 9, 2009

Tahniah Iting..



Hari ini aku mendapat anak sedara baru. Anak sedara perempuan pertama bg keluarga Tok Ayah dan Maktuk. Baby ni belum ada nama. Di sini aku masukkan sekali gambar ibu dia Marlia dan abang sulung Mush'ab Umayr. Hehehe...Tak tau apa reaksi Mush'ab bila tgk adik dia ni. Gambar baby berbalut kain pink tu adalah Mush'ab masa dia baru lahir. Gambar baby berbalut kain putih comel tu adalah baby baru tu. Hmmm tak sabar nak balik rmh tgk anak-anak sedara comel ini. Moga kalian menjadi anak-anak yang soleh dan solehah. Maaf la, gambar Abi adik-beradik ni takde pulak dalam simpanan. Nanti ada aku update lagi.
Buat anak sedara mak ngah yang bermata bulat berambut kerinting comel ini, Mush'ab jangan nakal tau. Mush'ab dah besar, kena jaga ibu, abi dan adik elok-elok. Jangan jeles dengan adik tau. Sayang adik tau...



Free Signature Generator


11 comments:

Yin Hasni said...

Tahniah utk Marlia,..
Mudah2n makin ceria familynyer nnt..
Utk Maity..mudah2n nnt ada berita gembira dr ko..jgn putus asa ye...
Percayalah kawan2 lain sume mendoakn utk maity n suami...

Marriatyi Morsin said...

Yin thanks so much...td br call mak, tny pasal abg kecik dan adik kecik ni. Mak aku kata abg kecik ni panggil adik, pastu pegang tangan adik tu...tapi semua orang seriau sbb takut dia tarik adik kecik. nmpk sedikit kejelesan. tp yg pasti dia tau yg adik kecik tu adik dia...waaaa tak sabar nak balik....

Teja said...

Tahniah tuk mity ngan adik dpt keluarga baru.....kiut kan baby baru lahir! geram tengok......

Semoga Mity cecepat dpt baby sendiri plak...

Marriatyi Morsin said...

Teja thanks...moga Teja pon dapat baby baru :D

Teja said...

Alamak!!!!!!!!! lariiiiiiiiiiiiii ,
Aku pas kat org len dl la......

sina said...

Comei tul anak-anak buah aku..

Marriatyi Morsin said...

teja jgn larikkk

sina...tgu anak ko pulak, nnt maity upload dlm blog ni

ryn said...

tahniah marlia..kem slm dia eh..knl lg x kat aku..geng diorg dulu best..akak dia x bape best..hehe..main2 jek..jgn majuk hokey..smoge marlia lak dpt ank sedare dr akak dia...;) amin

Marriatyi Morsin said...

bdk sherin ni nk kena..aku tau la aku x best sob sob....ok nnt aku sampaikan yek

sina said...

Anak sedara baru bile nak masuk??

Marriatyi Morsin said...

sina xsempat nk upload gmbr...mgu ni quite bz ckit..nnt dh relaks3 maity letak gambo anak didi pulak..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers