Sunday, August 30, 2009

Sahur...

Salam Ramadhan yang ke-9. Sekejap sahaja dah masuk hari yang ke-9 seluruh umat Islam berpuasa. Alhamdulillah...

Bercerita pasal ramadhan ni, memang tak lepas kisah sahur. Sahur saya dan Hubby amat mudah sekali. Cukup sekadar air susu dan biskut atau roti. Hubby kata dia tak mahu makan berat masa sahur. Dari hari pertama hingga hari ke-8 aku mengejutkan Hubby untuk bangun sahur. Dan syukur, Hubby jenis mudah terjaga bila aku kejutkan untuk sahur.

Tapi hari ini, 30hb Ogos 2009, dalam sejarah Hubby kejut aku bangun sahur. Hehehehe...aku pun tak tahu kenapa aku tak sedar bunyi alarm. Lembut sahaja suara Hubby mengejut aku bangun sahur. Aku tengok, Hubby dah sediakan susu dan biskut untuk aku dan dia bersahur. Alhamdulillah....

6 comments:

Haikaliium said...

heheheh...mesti ko makan biskut dgn susu tu sambil tersenyum2...heheheh...

Teja said...

Mity, sahur2 pun romantik gak, w/pun mkn biskut jek... aku pun sahur biasa2 jek, klu dulu memula kahwin sebok gak masak2 bagai bkn pe, takut laki aku x tahan jek, ko tgk le bdn dia tp skang dah tau dah....roti kosong pun jadi..he3, anak aku aku pun senang, koko crunch jek...

errr...aku skang memang x set alarm, memang x sedar punyalah... laki akule tukang kejut..tp kejut jek la..pastu dia tidu balik.. nak kena bgtau dia ni Daniel pun reti sediakan makanan sahur..hi3

Marriatyi Morsin said...

chedin: betul la tu...heheh..rasa nk buat lg jek...

teja: aku klu xde alarm nnt aku x leh tdo sbb lg takut x t'jaga. so aku akan asik terjaga3...so ade alarm rasa safe sikit. tu pun boleh t'lajak...wakakaka

Qimy said...

nak sahur umah ko la mity hik3..

Marriatyi Morsin said...

qim ko ade kat mana? lama ko menghilang..aku try kol tp aku tau mesti ko xguna sgt hp ko tuh....

FdausAmad said...

Gua nak ajak dtg lepak kt blog gua.Rilek rilek.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers