Monday, August 10, 2009

Tahniah Sina dan Aina



Entry ni sepatutnya dibuat lebih awal tetapi banyak sangat kekangan. Ok dengan rasminya aku nk bgtau, aku telah menjadi mak ngah comel buat kali ke-5 pada 1 Ogos 2009 yang lepas. Anak sulung adik lelaki sulung aku. Hehehhe..alhamdulillah syukur, bertambah besar keluarga Tok Ayah dan Maktuk. Izzatul Arissa binti Mohd. Sina Zaki. Manakala mamanya bernama Siti Nurul Aina. Comel betul anak mereka ni. Moga Arissa menjadi anak yang solehah. Tahun ni Muhammad jadi ketua, Siti Khadijah dan Arissa jadi pembantu :D
Sila klik Arissa untuk tahu kisah selanjutnya tentang baby comel ini.

6 comments:

Teja said...

Tahniah....Jgn lupa yek Mak Ngah tahun ni duit raya sudah kena kasik lebih...he3..

Marriatyi Morsin said...

teja....tu la pasal...tp aku mmg cut semua perbelanjaan termasuk duit raya hehehe...

tahun ni kena start sediakan duit raya klu ade org dtg beraya kat rmh huuuu~

teja said...

Alamak...kena cut le pulak...he3, kalau aku mesti dah siap2 masuk sampul tuk semua... x kira le orngnye time tu ada ke x...klu x de tinggal jek tulis nama letak atas gobok...tp isi sume sama ratalah...nak lebih kena dtg beraya umah aku le...he3..

Hari raya x boleh tidak, mmg kena berhabis gak tuk duit raya x kira le ekonomi gawat cemana.... huwa.......

Marriatyi Morsin said...

teja..aku bg ikut umur...hehehe...slalunya yg beso ckit dpt duit bnyk. yg kecik dpt duit kurang ekekeke....eh klu aku dtg rmh ko dpt duit raya x? heheh

sina said...

saya dah besar, bayak tak dapat?

Marriatyi Morsin said...

wohooo...awak belum beso..dpt ckit je la..tp klu 1st raya jumpa may b boleh dipertimbangkan...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers