Tuesday, October 12, 2010

Menyampah

Salam semua...

Aku tgh menyampah sekarang ni. Menyampah bila orang sibuk tentang keje kita sedangkan keje dia pon tak siap3. Menyampah sbb org tu nak tunjuk yg dia tu perfectionist tapi banyak keje dia yg tak lengkap. Menyampah bila org tegur3 aku, tp sebenarnya dia pon sama (malah lg teruk). Menyampah lagi bila org mengarahkan aku keje yg aku sebenarnya dh tau. Uishhhh menyampah betul....

Kena istighfar banyak3...buat org tu...tolong la...tak payah la menyibuk hal org lain. Buat je la keje awak tu....

2 comments:

Teja said...

Mity, aku nak tumpang menyampah gak... aku sangat menyampah ngan orang yg ngelak2 keje tapi nak ngarah2 tolong aturkan keje tu utk aku... eeeiiiii... nyampah!!!!!

Tapi kebiasaannya aku diam jek ngan wat x tau, kalau luar biasa plak memang le kena sembur ngan haku:p

Marriatyi Morsin said...

teja ko mmg memahami...aku mmg tersangat menyampah org mcm tu. ni la yg aku kena skrg ni. weiiii nyampah sungguh.

lg 1 aku menyampah pd org yg rasa dianya tu perfect sgt. tolong la...nyampah i.....mcm la dia tu xde buat kesalahan.

moga aku sentiasa muhasabah diri...sbb aku sedar manusia x lepas dr melakukan kesilapan.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers