Wednesday, December 10, 2008

Raya Puasa 2008

Assalamualaikum semua...Selamat Menyambut AidilAdha 1429H...

Hari ni aku nk share gambar raya puasa yg baru lps nih...baru dpt gmbr tu dr adik, so nk bg tgk la big family aku tu. Dalam gambar ni cuma family kakak yg sulung je xde sbb dia beraya kat rmh mertua dia.
Gambar ayah bersama2 anak lelaki (campur menantu2 sekali). Dari kiri atas Majeed (suami iting, Hubby kesayangan, Ayah kesayangan, din (suami didi) dan Sina.
Dari bawah kiri Sufi, Naquib, Adik, Qaril dan Ulum

Gambar mak bersama2 anak2 perempuan. Dari kiri atas aku, Mak kesayangan, dan Iting. Dari bawah kiri Aina (isteri Sina), Mai dan Didi.

6 comments:

Qimy said...

apada ko..upload gambo xleh resize..x nampak muka sorang2....:p

best aa mity, family ko ramai...meriah!

Marriatyi Morsin said...

tu la....aku xtau la nk resize mcmn...aku ni bute IT :D...nnt ade masa aku cuba ek...xsempat la nk buat ape2 skrg ni...

Yin Hasni said...

Bestnya cukup ramai...tabik utk parents ko Maity....

Marriatyi Morsin said...

hihihi...tp slalu mak ayah aku kata sunyi je rumah...mana taknya...suma anak dh kluar (kawin or study) so tinggal yg bongsu je...time raya je boleh kumpul ramai ckit.

Anonymous said...

mana kak jaja?

Marriatyi Morsin said...

kakak aku raya kat rmh mertua dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers