Monday, February 23, 2009

Aku, Teja dan Cheese Tart + Roti Jala + Mee Siput

Selamat malam semua. Memandangkan Hubby kesayangan aku takde malam ni dan aku pulak keseorangan kat dlm rumah ni, daripada aku bosan tak tau nk buat ape, baik aku update blog aku ni. Hari ni aku berjumpa Teja. Dah lama janji nak jumpa dia, alhamdulillah hari ni aku berjaya jumpa dia walaupun aku jumpa kejap je, tak sampai 5 minit. Tp masa yang diberikan oleh-Nya tu amat berharga. Bukan aku tak nak jumpa lama-lama, tp masa memang tak mengizinkan. Aku nak pergi ke hospital sbb adik ipar aku masuk ward. Sakit ape? Aku pun tak tau cuma yang pasti bibir dia macam kena gigit serangga tapi makan ubat ape pun tak jalan. At last sampai bibir tu jadi hitam dan start bernanah. Sbb tu dia kena tahan kat Hospital Sultan Ismail.

Ok, on the way ke hospital, aku singgah dulu ke rumah Teja. Actually bukan jumpa kat rumah pon, tp jumpa kat tepi jalan je. Teja mengirimkan banyak makanan untuk aku antaranya cheese tart yang dia tempah, cheese tart dan choc cupcake dari Sam, roti jala, kari dan sambal tumis udang dan juga mee siput. Terima kasih banyak-banyak Teja. Makanan tu aku kongsi bersama-sama ahli keluarga yang lain. Komen dari mak dan ayah aku~ Sedap. Terima kasih sekali lagi Teja. Akan aku cari masa untuk jumpa dengan dia lagi. Rumah dia pun aku dah tau, lagi la senang. Sam, thank u untuk cupcake yang sedap tu jugak. Tp maaf la tak dapat nak kongsi gambar-gambar makanan tu sebab dah selamat berada dalam perut aku dan keluarga. Hehhee

Untuk kawan-kawan semua, aku tak sabar nk jumpa korang ramai-ramai. Sayang korang

3 comments:

dhan said...

maity... apsal xambik gambo dulu huhuhuhu....

Anonymous said...

maity : ko kenduri satu family eh? alamak malunya haku...ha ha ha...
Aku mana pandai masak sambal...

Next time kite jumpa eh....

Marriatyi Morsin said...

mana nk sempat rehan. aku jumpa teja dlm pkl 6.30. sampai hospital pkl 7. hospital lak tutup utk pelawat pkl 7.30. kelam kabut la, mana nk makan mana nk borak...

teja: orait nnt jumpa eh. aku nk mintak resepi roti jala

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers