Monday, February 16, 2009

Tuhan Lebih Tahu...

Selamat malam semua...



Hari ini aku dapat tahu satu cerita yang mana cerita ini lebih menarik dari cerita2 yang aku tahu minggu lepas. Cerita ini aku dapat tahu bila aku buka laman friendster aku yg dah start bersawang tu. Petang tadi semasa menunggu masa untuk pulang ke rumah aku terkesima sebentar. Usai membelek dan tengok2 mana yang patut, ada satu nama yang menarik perhatian aku. Aku lihat nama tu dah lama ada dalam senarai pemerhati tapi aku buat endah tak endah sahaja. Benar Tuhan Lebih Tahu apa yang telah dirancang olehnya. Dalam hati kecil aku benar2 bersyukur dengan nikmat-Mu ini.



Benar Tuhan lebih tahu segalanya...Syukur pada-Mu

5 comments:

dhan said...

citer ape tuh mity.... ni paparazi dtg nak korek rahsia... hahahaha

Anonymous said...

Misteri apa ni maity????

Marriatyi Morsin said...

aku dah tau mesti minah paparazi yg pertama akan cuba korek adalah rehan , kedua teja ketiga qim...hahhaa...
biarla rahsia misteri ni...tp ingat tau kengkawan semua yg ALLAH tentukan pada kita mmg dah molek dah...bersyukur dgn apa yg korang dapat tau...

Qimy said...

ok aku dtg..tapi aku tak tanya pon..:p

hehehehe...:p

Marriatyi Morsin said...

eleh qim...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers