Monday, February 2, 2009

Tag from Awa...hmmm

Selamat malam semua. Hr ni aku kena lunaskan hasrat kawan aku AWA. Dalam kepayahan aku cuba siapkan jugak tag ni sebaik mungkin. Ok Awa, aku harap ko puas hati :D

Rules: The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people.

I am...Aku ni isteri pada suami aku Danial Hafiz Ling b. Abdullah. Pastu aku rasa aku ni ala2 innocent gitu (ececeh, puji diri sndr la pulak...)


I really want to go to...

Kota Suci Mekah bersama2 suami aku jugak. Smlm pun aku dok berbincang pasal ni dgn Hubby aku...


My fav place is...bilik aku...


Bilik aku. Wlwpun bilik aku idak le secantik n semarvelous bilik ni, tp mmg pun tmpt yg paling aku suka adalah bilik aku. Selain tmpt aku bermesra, inilah jugak setor aku merangkap opis, bilik rehat, bilik makan dan sebagainya...


My fav colour...of course la blue n always blue plus white as the flower floated in the blue water..cantik tak?

My fav food is

burger jalanan or burger kampung...sedap oooo, wlwpun aku tau mmg x elok sgt mkn makanan ni, tp aku tetap suka...suka suka suka :p


My fav drink is...




Cuma baru2 ni aku suka sangat makan aiskrim strawberi atau minuman yg sejuk2 perisa strawberi. Aci x jawapan tu?


I attended...





U mana la lagi, UTHM la. Masa mula2 masuk utk 1st degree tu namanya Ittho, pastu tukar pulak KUiTTHO, la ni tukar pulak UTHM. Tp dh jadi nama UTHM Johor ntah betul ntah x...dlu kecik je U ni. Kiranya boleh kenal la bdk2 lain course tu...tp la ni dh besar, dh ade kampus bandar la, kampus dalam la...ntah la...tp kat sini aku tepek gambar building lama (zaman aku blajar dlu) tak tau la ade lg ke x susur gajah tu...nostalgia sungguh. Lagipun kat cni la tempat aku start kenal hubby kesayangan aku tu...


My fav story is



Lord of the Rings. Mmg minat betul la. Sampaikan hubby aku ade beli immate ring ni n bagi kat aku zaman bercinta dlu. Tp kat mana aku simpan cincin ni a? Kena cari semula ni...


I was born at


Kuala Lumpur. Lebih tepat lagi Hospital Besar Kuala Lumpur

My hobby is


Window shopping. Dan yes just window shopping without shopping...tp idak le mcm kakak kat atas ni...heh....

I live in



Bukit Batu, Kulai. Ni rumah parents aku sebenarnya. Aku just menumpang barang2 aku yg berlonggok tu je. Lgpun kat cni la tempat paling aku suka iaitu bilik aku berada.

I wish for




Doa aku agar aku dikurniakan zuriat yg soleh atau solehah...tgh bersabar ni..hehehe...ye la, pengikat kasih sayang aku dan hubby..muah muahhh...

Berpeluh aku nk siapkan tag ni, akhirnya siap jugak. Alhamdulillah.

So next person:

1. Asmah



2. Abuya

3.sape2 la yg baca tag ni...

Semoga berjaya...heheh...





13 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Teja said...

he he he...yelah maity, lebih kurang jek.......


p/s : sila abaikan komen kat atas tu...aku tersalah le...tu nama laki aku...he he he...

dhan said...

wei bleh plak delete2 aku nak tau gak ape comment teja tuh hehehehe... siap ade hubby dia punye name

Marriatyi Morsin said...

heehhe...aku pun nk tau jugak

Qimy said...

aku pon sebenarnya nak tulih pi mekah, tp kang asyik sama aje ngan korang harharhar..

bab burger tu x tahan! ko mmg tyre bank sungguh la mity...:P

sitinurulhawa said...

bagus! aku bagi A+-x/ ok x? :P

Marriatyi Morsin said...

Qim: aku dh tau ko akan kata mcm tu...heheh..tp aku tetap suka

awa: thanks...penat buat tugasan ko nih

Teja said...

Korang,

Komen yg sama la...tp pas posting apasal nama laki aku lak yg kuar... ha ha ha....aku lupa sign out td....

Marriatyi Morsin said...

uiks...teja ko guna nama somi ko atas kepentingan peribadi...wakakaka...
nasib baik ko tukar..klu x mesti aku pening tgk sape pulak mamat yg ikut blog aku nih...

dhan said...

hahaha... aku sebenonye xtau + xingat name laki teja tetiba adelak mamat yg ikut blog maity nih.. ingat ade skandal ngan sape ntah hahaha

Marriatyi Morsin said...

hehehe...

Anonymous said...

wei, mana ada aku guna nama laki tuk kepentingan peribadi...pandai jek..

Pc aku ni kan jd rebutan...bukak emel dia lupa pulak nk sign out..pas aku komen aku yes yes jek...bila kuar nama dia la pulak...ha ha ha...seb baik aku perasan...

Klu aku x perasan sure maity ada skandal baru!! kah kah kah

Marriatyi Morsin said...

ala...apa salahnya:p

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers