Sunday, August 14, 2011

Express Update

Salam Ramadhan ke-14....Pejam celik pejam celik dah masuk hari ke-14 umat Islam seluruh dunia mengerjakan ibadat puasa ini. Dan pejam celik pejam celik dah berapa bulan blog ni sunyi tanpa sebarang cerita terbaru. Ok for a start, express update about my life;



  1. Alif dah tak fully bf since dia 1thn sebulan setengah. Kenapa dah tak fully bf? Sebab....bm diri ini mcm malu2 nk keluar dah. Badan pun rasa kering je. Dah bermacam cara dibuat utk tambah, tapi tidak berhasil. Namun aku tetap bersyukur sbb diberi peluang menyusukan alif sampai sekarang walaupun hanya di malam hari. Alhamdulillah...


  2. Akhir Julai lepas (25-29hb) aku kena pergi kursus kat Kulim. Alif tinggal dengan papa dia. Hari pertama aku tinggalkan dia, papa dia cakap Alif menangis je...Hari ke-2 dia nangis3 jugak tapi ok. Hari ke-3 dan seterusnya dia nangis jugak tp tak lama. Tapi yg syahdunya, bila aku call dia tak mahu cakap. Waaaaa...mama dia yang sedih. Tapi berita yang seronok adalah, alif n papa datang jemput aku kat Kulim dari JB. Dan kami berjalan-jalan di Penang dan CH. Best!!!!


  3. Aku melalui fasa paling penat dalam hidup (tentang kerja). Sejak bulan Mei sampai la ni, kerja ofis tetap tak surut-surut. Makin menimbun adalah. Semua orang mengeluh termasuklah aku. Nak tunggu sampai bulan Nov ni lambatnya.....

  4. Mak dimasukkan ke-wad awal Julai lepas. Kesian mak....

  5. Apa lagi yek...? oooo aku belum memasak lagi sepanjang Ramadhan ni. Pemalas yang amat. Masak air je rajin. Kesian encik Hubby.

  6. Dah tak ingat nk tulis ape dah. Tunggu idea datang lg. Nanti akan diupdate lagi yek...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers