Wednesday, June 5, 2013

Coretan kecil

Assalamualaikum...

SubhanAllah... Maha Suci Allah...

Lihat daripada tarikh coretan lepas dan hari ini jaraknya hampir setahun. Dalam masa setahun ini banyak perkara yang berlaku.

  • Tangan-tangan dan kaki-kaki kecil berdua Alhamdulillah sihat di bawah lindunganNya. Membesar dengan sempurna. Dan menunggu di 'sana' , pergi meninggalkan saya dan suami serta abang-abang comel pada 26/5/2013. Usia dalam kandungan hanya 11 minggu dan 3 hari.

  • Cerita lepas yang lain, Alhamdulillah diberi kesempatan untuk merayakan CNY bersama keluarga suami pada tahun ini 2013. Sungguh ianya satu kebahagiaan buat suami kerana selalu kami 'terlepas' dari menyambut bersama keluarganya.

  • Terkini, merindui untuk berkumpul bersama-sama keluarga besar saya. Lama tidak bertemu dengan kakak sulung. Lama tidak membuat 'bakar-bakar' hasil kutipan tongtong kami adik-beradik. Lama tidak berkumpul adik-beradik perempuan, bercerita kisah kehidupan. Lama tidak buat macam-macam perkara bersama. Nama sahaja 11 orang adik-beradik semuanya, tetapi yang biasa-biasa bertemu hanya 4-5 sahaja untuk sekali berkumpul. Jika saya sendiri rasa rindu apatah lagi Mak dan Ayah.

  • Berjinak-jinak dengan dunia Shaklee.

  • Ooohh...banyak rupanya yang perlu dicoret di sini... Moga coretan kecil ini dapat menjadi coretan besar lain kali. Moga 'enjin' untuk menulis ini terus panas, tidak hanya semput-semput seperti selalu. Hibernasi selama hampir setahun. Masa yang lama, memendekkan usia....


** Hati ini rindu untuk ke Mekah bersama suami. Moga menjadi realiti suatu hari nanti...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers