Thursday, January 29, 2009

Balik Johor...

Selamat pg semua...

Hr ni aku nk balik jhr, yea yea...x sabar rasanya. Wlwpun esok dh start keje (mcm malas nk pi pulak :D) tp mmg aku xsabar nk balik. Seminggu kat Sarawak with doing nothing except eat, sleep, eat, n sleep again really make me malas. Beraya kat rmh sedara mara sblh Hubby, boleh la aku kategorikan sebagai 'OK' bukan tahap wonderfull ke ape ke...jahat x aku. Tp ape yg membuatkan aku rasa selesa kat sini sbb ade Hubby. Klu x, mati kutu aku kat sini. Maklumlah, bahasa pertuturan saje dh membuatkan aku terkedu.

Mlm smlm aku dh start packing bag. Kumpul semula brg2, lipat baju2 n susun elok2 dalam bag. Tp bnyk lg baju kat jemuran sbb musim hujan kat sini. Harap2 sempat la baju2 tu kering so boleh aku load je dlm bag yg satu tu. Kalau xsempat kering, alamatnya kena la tambah extra bag. Bila dh extra bag tau2 je la, mesti nk penuhkan ruangan yg kosong tu dgn other stuffs. The result, hehehe bayaran extra load dr Airasia :D

Sebelum aku terlupa, nk list out dlu rmh2 yg aku sempat beraya tahun ni. Raya pertama rmh Tony (best fren Hubby), rmh Ima, rmh sedara yg aku xtau nk panggil ape. Raya kedua went no where since family Ima nk dtg rmh dan juga adik-beradik MIL. Anak2 Ima ni suma tgal kat obersi (Canada, Australia n England), so MIL and anak2 dia ni sibuk la prepare good food utk meraikan dorg suma. Lps semua org balik, Hubby, aku n the rest of the family hibernate je kat rumah sbb hujan lebat. Raya ke-3, we went to visit MIL's best friend (pssssttt....adik ipar aku ckp, MIL pernah nk jodohkan Hubby dgn anak dia...), rmh bapa sedara pertama sblh FIL, dan 2 buah rmh sedara lg. Smlm raya ke-4, pegi beraya rmh sedara hubby merangkap kawan masa sekolah Hubby, Yew Leong dan juga rmh best buddy Hubby, Micheal. Habis je beraya aku beraya pulak kat KFC. Lapar beb...

Gmbr2 pulak xde la sempat aku nk snap sbb camera yg satu tu, yg penat2 aku angkut ajak naik flight sama2 tu abis bateri n charger pulak tidak dibawa. hehehhe. Oklah sampai sini dlu. Nk truskan keje2 mengemas. Johor tgu kedatangan aku.....!!!!!

5 comments:

Qimy said...

ko jumpa x budak yg nak dikenenkan ngan laki ko dulu? hikhikhik

Marriatyi Morsin said...

aku jumpa la...dh jd mak bdk dah..2 anak lg. aku siap kaco somi aku. aku kata klu dia kawin dgn org tu mesti dh ade 2 anak. ko nk tau ape somi aku buat? dia cubit tyre bank aku.muaahahhaah

Qimy said...

kehkehkeh..lawak!

takpe mity nanti ko dpt triplet..leh potong line dia! :p

Marriatyi Morsin said...

wei...malas aku nk jeles3 sbb aku tgk aku ni lagi comel la dr pompuan tu. ekekeke

dhan said...

"malas aku nk jeles3 sbb aku tgk aku ni lagi comel la dr pompuan tu"
ayat nak sedapkan ati ker? wekekeke

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers