Saturday, April 4, 2009

Tag dari Rehan

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?
Hidup Ini Indah, kadang-kadang lidah kelu berbicara. Sengaja memilih tajuk ni untuk mencoret segala macam luahan rasa, pendapat, pengalaman, ilmu dan bermacam-macam lagi.

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://www.hidupiniindahmaity.blogspot.com
Memang memilih menamakannya begitu sebab ia coretan dari diri sendiri.

3) Apakah method dalam penulisan blog anda?
Method tu ape? Kaedah macam mana? Contoh ada tak? Tak paham soalan la. Cuma yang pasti tiada kaedah tertentu. Rasa ada sesuatu untuk ditulis dan mungkin dikongsi bersama rakan-rakan maka terhasillah satu entri ke satu entri baru. Yang pasti pelbagai. Tapi masih mengekalkan apa yang berlaku dalam hidup di sepanjang hari perjalanan menuju ke sana.

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?
Tidak. Sebab banyak coretan di sini adalah pengalaman yang paling berharga terutama mengenai orang yang paling disayangi. Kenangan ini kenangan abadi. Perkongsian kenangan paling indah.


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
Soalan ini ditujukan kepada siapa pemilik blog yang saya akan tag kan? Dari pemahaman saya la..soalan ini agak berbelit. So saya jawab ikut pemahaman saya. Blog kawan-kawan saya ini best kerana banyak ilmu dan panduan secara langsung dan tidak langsung yang saya dapat daripada mereka.

6) Senaraikan calon yang akan di tag: Nak tag brp org?
biasalah tuk geng tetingkap...
1) Qim
2) Teja
3) Sam
4) Awa
dan yang lain-lain la klu anda teringin menjawab...

5 comments:

dhan said...

cikgu..
soklan no 5 tuh mengenai akulah beb.. kan aku yang tag ko.. huhuhuuhu.. :p
p/s: cikgu kencing berlari.. anak murid kencing berlari hahahaa.. SMI

Qimy said...

oit, rehan dah tag aku, lagi mau tag :p

sian mity, awai3 dah dpt surat amaran dr rehan hik3..

Marriatyi Morsin said...

Rehan: aku yg poyo...hehehehe..aku x phm soalan la..xpe la...kira aku menjawab dah soalan ko.malas aku nk edit

Qim: ko buat la..sama je aku or rehan tag...ko totap kena buat gak

sherin said...

aa..ini kene komen ke..xde komen la..tahniah siapkn keje umh ticer rehan bg

Teja said...

Aku org last ke?..he he he

Alamak Mity,lambat sket aku jawab yek...:p

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers